BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 25, 2009

Intro

ASSALAMUALAIKUM WBT

Pertama skali saya mengucapkan selamat dtg ke blog ini ..
Nama saya izzreen a.k.a izz..saya mencipta blog ini adalah dengan tidak sengaja
So,jgn risau sebb klu kita buat benda secara tak sengaja...takpe kot (kira halal)..hehehe

Dlm blog saya ni,saya kan mengemaskinikan mp3 yg terbaru..kepada sesape yg tak tahu mp3 itu ape sebenarnya...tanya amir raja lawak..dia pon akan gelak..

Sebaik sahaja anda masuk dlm blog sy ini..anda secara otometik dpt mengetahui lagu ape yg terbaru pada zaman sekarang..so hidup anda tidaklah berorientasikan lagu pop yeh yeh semata2..

Ok..sy rase stakat itu sahaja buat permulaan..nanti sy akan update blog sy ni dr semasa ke semasa...

Ssebelom itu sy ingin mengutarakan sedikit pantun

Sorong papan tarik papan
Buah keranji dalam perahu
Perahu karam buah keranji terapung ke idak?

heheh..babai..selamat beramal

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

JS-Kit Comments